23.06.2016

Vi skal lave ny hjemmeside

En lille sommerhilsen fra foreningens direktør:
”Epilepsiforeningens hovedbestyrelse har besluttet, at foreningen skal have en ny hjemmeside. Det er vi rigtigt glade for, for vi trænger! Den nye hjemmeside skal ikke bare være gammel vin på nye flasker, og vi vil gerne give dig og de 100.000 andre, der årligt besøger siden, en bedre brugeroplevelse med nyt indhold, ny struktur og nyt design.
Hjemmesider laver desværre ikke sig selv. Der er folk, der skal samle den viden og skrive det indhold, siden skal præsentere. Det bliver foreningens fagpersoner, der i høj grad skal skrive de hundredvis af sider. Det vil derfor beklageligvis komme til påvirke kontorets åbningstider. Man vil komme til at opleve, at kontoret hen over de kommende måneder blive nødt til at lukke telefonerne med ujævne mellemrum for at få den fornødne tid og ro til arbejdet med tekstindholdet, og alt andet som følger med at lave en ny hjemmeside.
I perioden vil Epilepsiforeningens rådgivning også i højere grad end vanlig være nødt til at henvise til rådgivning hos andre af samme årsag. Her kan du se, hvad der findes af rådgivningsmuligheder i og uden for Epilepsiforeningen. Man vil dog som udgangspunkt kunne regne med, at rådgiverne træffes i telefonerne om torsdagen.
Vi har forsøgt at planlægge projektet så det ligger på de tider af året, hvor færrest kontakter os – for at minimere generne mest muligt. Men vi er godt klar over, at det bestemt ikke bliver en optimal service vi kan levere; især fra august til midt i oktober. Men til gengæld vil vi love at åbne telefonerne tre dage om ugen når vi er færdige, så vi kan få indhentet nogle af de samtaler vi ved vi har forsømt i perioden.
Vi håber på jeres forståelse for situationen, og lover at vi arbejder så hurtigt som muligt – for vi glæder os til at præsentere jer alle for en fin ny hjemmeside, når den færdig og testet."
Per Olesen
Direktør