Generalforsamling i Epilepsiforeningen kreds Midtvestsjælland og foredrag med Monica Lylloff, medstifter af #enmillionstemmer

Epilepsiforeningen kreds Midtvestsjælland afholder generalforsamling tirsdag d. 21. januar 2020 i Taterbygningen, Bag Haverne 1, 4600 Køge.

Inden generalforsamlingen starter vi kl. 18.00 med et spændende oplæg af Monica Lylloff, forfatter til bogen "Seje mor" og medstifter af #enmillionstemmer.

Monica Lylloff kommer og fortæller om: "hvordan jeg troede mit liv skulle blive og, hvordan det blev". Hun fortæller om erkendelse, accept, diagnoser og ikke mindst sit syn på vores velfærdssamfund.

Herefter kl. 20.15 starter generalforsamlingen, dagsorden ifølge vedtægterne.

Der vil være smørrebrød og isvand til foredraget, samt kaffe og frugt til generalforsamlingen. Derfor vil vi gerne bede om tilmelding senest 15. januar.

Tilmelding
Sådan tilmelder du dig: Du  bliver bedt om at logge dig på selvbetjeningssiden. Hvis du ikke har et kodeord, skal du skrive din mail og trykke på "Glemt kodeord". Hvis din mail ikke virker, så send os din mail sammen med dit navn og postnummer til epilepsi@epilepsiforeningen.dk så opretter vi dig i systemet.