OBS! Der er ikke flere billetter

Hyggelig bustur til "Bakken" (der kan købes øl og vand i bussen), lækker 3-retters menu i restaurant Postgården i Korsbæk, og så skal vi ind og se Cirkusrevyen. Det er Ulf Pilgaards sidste sæson. I 2020 runder han 40 sæsoner i Cirkusrevyen, og han bliver 80 år.

Menuen består af: Hellefisk med salat af courgetter og peberfrugt-vinaigrette, rosa stegt oksemørbrad med rødvinssovs, timianbraiseret fennikel og gulerod samt nye kartofler, vaniljefromage med friske bær.

Pris: 800 kr. pr. person. Deltagerbetalingen dækker bustransport, 3-retters menu (excl. drikkevarer), velkomstdrink før forestillingen, revybillet, fri bar i pausen, 1 Cirkusrevyen plakat og 1 programkupon pr. 2 personer.

HUSK - hvis du ønsker at køre med bus, skal du vælge sted for busopsamling ved tilmeldingen.

Der er busopsamling: Slagelse Busterminal, Ndr. Stationsvej kl. 14.30. Dianalund Station kl. 15.00. Holbæk Station ved busområdet kl. 15.30. Roskilde Station, Sygehuset, Ny Østergade kl. 16.00.
Revyen slutter ca. kl. 23.15, og der er busafgang kl. 23.45.

Du kan tilmelde dig fra den 1. januar 2020. Der er kun 23 billetter, så hurtig tilmelding tilrådes.

Er der spørgsmål til turen, så kontakt Berit Andersen på tlf.: 2064 7647 eller på midtvestsjalland@epilepsiforeningen.dk