Kursus for voksne med epilepsi

Endnu en gang mødes vi til et kursus for voksne med epilepsi.

På kurset vil der være oplæg af Søren Toftebo Jørgensen fra "Hjernehjørnet" om "Hvem er jeg, når jeg ikke længere er den, jeg var".

Derudover vil der være oplæg af overlæge Janne Friedrich fra Roskilde Sygehus, samt  et oplæg af udviklings- og forskningssygeplejerske på Filadelfia Trine Arnam-Olsen Moos. Vi skal også møde Olivia Alberg, som kommer og fortæller sin historie.

Der bliver rig mulighed for erfaringsudveksling og socialt samvær, og der bliver også tid til bowling.

Tid: 2. oktober 2020 kl. 17.30, der er ankomst fra kl. 16.00 og afrejse den 4. oktober 2020 efter frokost.

Sted: Danhostel Roskilde Vandrerhjem, Vindeboder 7, 4000 Roskilde.

Pris: 1.000 kr. pr. person, som dækker ophold, forplejning excl. drikkevarer og bowling.

Der er kun 23 pladser, så hurtig tilmelding tilrådes.

Du kan tilmelde dig fra den 1. januar 2020, og tilmeldingsfristen er den 22. september 2020.

Husk! Når du tilmelder dig, skal du gøre det under feltet " har du ledsager med". Har du spørgsmål til tilmelding, er du meget velkommen til at kontakte landskontoret på tlf: 6611 9091

Skulle du have spørgsmål om kurset, så kontakt Berit Andersen på tlf.: 2064 7647 eller på midtvestsjalland@epilepsiforeningen.dk