Kreds København inviterer til generalforsamling og foredrag med Olivia, der er blevet opereret for sin epilepsi og som har medvirket i tv programmet "kampen for et bedre liv".

Epilepsiforeningen kreds København afholder generalforsamling onsdag den 5. februar 2020 kl. 18.00 i Glostrup Fritidscenter, Christiansvej 2, 2600 Glostrup

Dagsorden ifølge vedtægterne.

Forud for generalforsamlingen  vil der være et lille foredrag med Olivia Alberg der i juni 2019 blev opreret for sin epilepsi. Operationen foregik for rullende kameraer, da tv lægen Peter Qvorteup fik lov til at følge hende i programmet - "Kampen for et bedre Liv". Olivia vil fortælle om sit liv før og efter operationen.

Hvis du vil se programmet med Olivia - kan du se det her

Kredsen sørger for lidt at spise og drikke.

Skal ske  på mail til: kobenhavn@epilepsiforeningen.dk

Vel mødt!

Epilepsiforeningen kreds København