Kredsen inviterer til et spændende foredrag med Flemming Rishøj - Livets opskrift

Kl. 19.00 - 21.00 Fritidshuset, Kirkegade 51 6700 Esbjerg

Spændende foredrag med Flemming Rishøj, der øser af sin livsklogskab

Livets Opskrift: et provokerende foredrag om livsglæde eller livslede, et foredrag om mennesker på godt og ondt.

Vi har så travlt med at GLÆDE OS TIL - at vi glemmer at GLÆDE OS OVER.

Vi farer afsted i hamsterhjulet for at opnå mere, købe mere og være bedre udgaver af os selv, men fordi vi ikke rigtig lykkes med alt det, vi vil, oplever vi ikke glæden ved alt det, vi faktisk har, og prisen vi betaler, er sky-høj, og er det prisen værd?

Et provokerende foredrag om livsglæder eller livslede, et foredrag om mennesker på godt og ondt.

Kredsen byder på kaffe og kage efter foredraget.

Gratis for medlemmer. Pris for ikke-medlemmer: kr. 25,-

Tilmelding af hensyn til forplejning til Lars Frich på Sydvestjylland@epilepsiforeningen.dk eller sms 28 90 19 90 senest den 3. februar 2023.

Generalforsamlingen afholdes mandag d. 6. februar 2023 i Fritidshuset, Kirkegade 51, 6700 Esbjerg.

Efter foredraget afholdes ordinær generalforsamling fra kl. 20.30 til senest 22.00, dagsorden ifølge vedtægterne.

Du tilmelder dig til Lars Frich på mail senest den 30. januar 2023.

Vel mødt!

Epilepsiforeningen