Forlænget medlemsweekend på Bornholm

09. September 2021 - 12. September 2021
Hasle Feriepark , H.C. Sierstedsvej 2 3790 Hasle

Kom med på en hyggelig weekend til Bornholm

Kreds Sydsjælland, Midtvestsjælland, København og Bornholm har i samarbejde lavet en weekendtur til Bornholm.

Vi har denne gang booket os ind i Hasle Feriepark.

Hasle Feriepark er beliggende i roligt og smukt område i udkanten af Hasle lystskov og består af rækkebungalows med egen terrasse samt grønne områder. Tæt til fin badestrand.

Husene er indrettet med 2 soveværelser med 2 enkeltsenge i hver. Opholdsrum med køkken, entre, bad/wc og egen terrasse. Alle husene er på 45 kvm.I centerbygningen findes restaurant, reception, minimarked, cykeludlejning og vaskeri. Der er desuden minigolf på området også. Se mere om Hasle Feriepark her

Der vil blive mulighed for at besøge NaturBornholm, et oplevelsescenter, hvor naturvidenskab møder underholdning.

Derudover arrangeres der en tur til Christiansø for en merpris af 300 kr. pr. person. Dette inkluderer også en frokost på øens lokale kro.

Som altid byder turen også på en masse socialt samvær.

Fredag d. 10. september serveres der helstegt pattegris, mens der de andre dage vil være buffet.

Pris
995 kr. pr. voksen, 595 kr. pr. barn fra 2 - 18 år og børn  mellem 0 - 2 år er gratis. Prisen dækker ophold, el, slutrengøring, aftensmad samt turen til NaturBornholm.

Bor du på Bornholm og gerne vil deltage, er prisen 350 kr., dette er uden overnatning.

Tilmelding
Du tilmelder dig på "tilmeldingsknappen" nederst på siden og tilmeldingsfristen er den 30. maj 2021. Bindende tilmelding og betaling.

OBS! der åbnes for tilmelding 1. januar 2021

For yderligere oplysninger kontakt kredsformand for Bornholm, Peter Vomb på mail eller via mobil: 2970 0712

Vi glæder os til en god weekend med jer!

Epilepsiforeningen
Kreds Sydsjælland, Midtvestsjælland, København og Bornholm

Turen bliver gennemført  med støtte fra