Vi skal bl.a. besøge 2 spændende julemarkeder og overnatte på 4-stjernet  hotel i Svendborg

Tag med på en eventyrlig julerejse med besøg på julemarkeder og ophold  på et dejligt centralt beliggende hotel i Svendborg på Fyn.

Lørdag 27. november:
Kl. 9.00 er der busafgang fra Nyborg Station (med Nyborg Rejser), hvorefter turen går mod Svendborg. Under busturen er der et smurt rundstykke og kaffe/the.

Her mødes vi med vores lokalguide, der fortæller små, sjove anekdoter og den gode historie om området. Omkring middag nyder vi en dejlig frokost på en af de lokale restaurationer.

Så går turen til Boltinggaard Gods, Fyns hyggeligste julemarked, der byder på over 70 udstillere, der præsenterer alt, hvad hjertet kan begære af spændende ting såsom julepynt, brugskunst, lækre delikatesser, dekorationer, julegodter, glaskunst, mode og andre spændende julegaveidéer.

Der bydes på gløgg og æbleskiver i de hyggelige rammer.

Sidst på eftermiddagen går turen retur mod Svendborg, hvor vi skal bo på Hotel Svendborg, Centrumpladsen 1, 5700 Svendborg, få mere info om hotellet her

Her venter os en lækker julefrokost med øl, vand og vin ad libitum under middagen, herefter kaffe, dans og musik.

Søndag 28. november:
Kl. 07.30-9.30 er der lækker brunch på hotellet, og vi checker ud kl. 10.00.

Kl. 10.15 går turen mod Egeskov slot. Dette julemarked oser af stemning. Gør en god handel mellem veteranbiler og flyvemasiner, lad dig inspirere af alt fra kunsthåndværk, brugskunt, delikatesser og juledekorationer i de ca. 110 markedsboder.

Nyd en dejlig frokost, f.eks. på Spisetorvet, som byder på mad, drikke, gløgg og æbleskiver - frokosten er for egen regning.

Kl. 16.15 går turen atter mod Nyborg med forventet ankomst kl. 17.30.

Turen koster 900 kr. pr. person og prisen inkluderer:

• 4-stjernet bus kun for os
  • Guidet tur i svendborg og frokost på en lokal restaurant inkl. 1 drikkevare.
  • Entré til julemarkeder Boltinggaard Gods og Egeskov Slot.
  • Gløgg og æbleskiver på Boltinggaard gods.
  • Julebuffet inkl. velkomstdrinks, øl, vin og vand ad libitum under middagen samt kaffe, musik og dans
  • Overnatning på 4-stjernet hotel med morgenbuffet.

Tilmelding
Du tilmelder dig nederst på denne side på "tilmeldingsknappen", og tilmeldingsfristen er senest den 1. september 2021.

Tilmelding og betaling er bindende. Ønsker du afbestillingsforsikring, så skal det bestilles samtidig med turen, og koster 150 kr. pr. person.

OBS! Skulle der - mod forventning - stadig være Coronarestriktioner, så turen aflyses, så vil du selvfølgelig få deltagerbetalingen retur.

For yderligere oplysninger kontakt Berit Andersen på tlf.: 2064 7647 eller på mail

Epilepsiforeningen
Kreds Midtvestsjælland

Turen blivergennemført med støtte fra