Tag med på foreningens populære sommerlejr og få en masse sjove og festlige oplevelser

Deltag i  Epilepsiforeningens fede, farverige og frydefulde sommerlejr i uge 29.

Der vil være en masse aktiviteter som kreativ værksted, boldspil og meget, meget mere.

Lejren vil selvfølgelig blive afholdt under hensyntagen til de anbefalinger, som sundhedsmyndighederne har udarbejdet.

Lejren starter lørdag den 17. juli fra kl. 15 og slutter fredag den 23. juli

Særlige forhold pga. Covid-19 situationen: Vi vil gøre alt for at gøre lejren så sikker som mulig, og der er derfor et krav om at alle deltager over 6 år skal møde enten med Coronapas som viser, at man er færdigvaccineret, eller har en negativ Coronatest der er max. 72 timer gammel.
Derudover skal man forvente at blive testet 1. ekstra gang på lejren.

Alle aktiviteter i ugen ligger på lejrens matrikel, og det er en forudsætning for deltagelse i lejren, at man ikke forlader lejren i perioden.

Deltagerantallet vil i år afhænge af den til den tid fastsatte forsamlingsstørrelse - men vi håber på i alt 50 deltagere i år.

Pris
Voksne fra 18 år koster 900 kr. pr. person. Børn fra 3 - 17 år 800 kr. pr. person. Børn under 3 år deltager gratis.

Prisen inkluderer fuld forplejning og indkvartering på værelser. I er også meget velkomne til at tage telt eller campingvogn med.

Tilmelding
Du tilmelder dig via "tilmeldingsknappen" nederst på siden - OBS! Tilmeldingen åbner 15. april 2021
Dette er en foreløbig tilmelding til sommerlejren. Du/i er først endeligt tilmeldt dette års lejr, når du har fået en bekræftelse fra Lone Nørager Kristensen.
Efter bekræftelsen fra Lone vil du blive opkrævet betalingen for deltagelse i sommerlejren.

Og endeligt må vi naturligvis også tage forbehold for evt. ændringer af ovenstående pga. Covid-19 situationen.

Har du spørgsmål til sommerlejren, så kontakt Lone Nørager Kristensen på mail

Vi glæder os til at se jer

Epilepsiforeningen