Kreds København inviterer medlemmerne med til Skovtårnet og Gisselfeld Kloster

Skovtårnet, som er 45 meter højt, ligger i Gisselfeld Klosterskov mellem Haslev og Rønnede. Kreds København vil gerne invitere dig og din familie med på en hyggelig tur til Skovtårnet samt Gisselfeld Kloster. Her har du mulighed for at få en unik naturoplevelse, hvor du ser skoven i helt nye perspektiver.
Der bliver sørget for lidt at spise og drikke.

Som udgangspunkt vil der blive sørget for bustransport fra Valby Station kl. 10 til Skovtårnet og retur, hvis der er brug for dette. Transporten er inkl. i prisen.

Ved tilmeldingen bedes du angive, hvor mange der ønsker transport, og fra hvilken by, du kommer fra, og meget gerne om evt. kørestolsbrugere. Hvis du bestiller transport, mødes vi kl. 10 på bagsiden af stationen på Lyshøjgårdsvej.

NB: kører du selv til Skovtårnet, koster det 50 kr. at parkere, dette er egenbetaling, og vi mødes på p-pladsen kl. 11.

100 kr. for voksne og 50 kr. for børn op til 14 år.

Tilmeldingsfristen er senest den 12. september

Der betales via MobilePay til 41271, når din ordrebekræftelse fremsendes til din mail efter tilmeldingen, mærk: skov og tal.

Har du spørgsmål til selve arrangementet, så kontakt Andreas Pilkær Rasmussen på kobenhavn@epilepsiforeningen.dk eller på 2990 5542.

Arrangementet er åbent for alle medlemmer af Epilepsiforeningen