Hør om rammerne for samarbejdet med kommunen - Oplæg med Epilepsiforeningens socialrådgiver Helle Obel

Onsdag d. 30. juni kl. 19.30-20.30 inviterer Epilepsiforeningen alle interesserede til online oplæg omkring temaet ”Samarbejde med kommunen”.

Det er foreningens erfarne socialrådgiver Helle Obel og netværks- og aktivitetskonsulent Maria Elmsted Jensen, der vil styre jer igennem oplægget, hvor vægten lægges på:

• Hvilke rammer og regler der findes for mødet med kommunen
  • Dialog om hvordan I som medlemmer selv oplever hjælpen fra kommunen

Der vil være sat tid af til drøftelser og spørgsmål.

Oplægget afholdes online over MS Teams, og man skal tilmelde sig senest søndag d. 27. juni.

Mandag d. 28. juni vil du modtage en mail med et mødelink, som du skal bruge for at logge på. Hvis du ikke har modtaget en mail med mødelink d. 28. juni, så tjek dit spamfilter. Hvis den ikke er der, så er du velkommen til at kontakte Maria Elmsted Jensen på mail eller på telefon 6311 9361.

Hvis du har spørgsmål, som du allerede ved, at du gerne vil have besvaret eller belyst under oplægget, er du velkommen til at sende disse på mail til Maria Elmsted Jensen. Hun besvarer også gerne spørgsmål til oplægget, den praktiske afvikling i MS Teams eller selve tilmeldingen.

Hvis du ikke er medlem af Epilepsiforeningen

kan du tilmelde dig ved at skrive en mail til Maria Elmsted Jensen, maria@epilepsiforeningen.dk eller kontakte landskontoret på tlf.: 6611 9091.