Vi skal se teaterforestillingen "Offside" - en modig ungdomsforestilling om den umulige forelskelse

Lørdag den 6. november inviteres alle teenagere og deres nærmeste ven/veninde med på en hyggelig tur i teatret, hvor vi skal se ungdomsforestillingen "Offside".

Forestillingen handler om forbudt kærlighed, om normer, tabuer og modet til at stå ved sig selv i et diskriminerende sportsmiljø.

Du kan læse mere om forestillingen her.

Efter forestillingen skal vi besøge det "Kunstneriske Laboratorium", som er et tilbud til de unge og deres voksne, hvor der er plads til eftertanke og bearbejdning.

Dagen sluttes af på café Vivaldi, Frederiksborggade 14, 1360 København K, hvor vi skal spise aftensmad.

100,- kr. pr. deltager.

Tilmelding
Du tilmelder dig nederste på siden, og sidste tilmeldingsfrist er den 15. oktober 2021.

Har du spørgsmål til arrangementet kan du kontakte Gisela Nørgaard Swensson på mail eller på tlf.: 2575 0097 efter kl. 16.00 ellers sms.

Arrangementet er åbent for alle medlemmer af Epilepsiforeningen

Vi glæder os til at se jer

Epilepsiforeningen
Kreds Midtvestsjælland