Inden generalforsamlingen holder foredragsholder Flemming Rishøj et nærværende oplæg under overskriften: Livets opskrift

Der afholdes ordinær generalforsamling i Kreds Sydvestjylland torsdag d. 24. februar 2022 fra kl. 19.00, dagsorden ifølge vedtægterne.

Aftenen starter med et oplæg af foredragsholder Flemming Rishøj, der kommer og holder et inspirerende og nærværende oplæg: Livets opskrift.

Der er kaffe og kage i pausen inden generalforsamlingen, som begynder  kl. 20.30.

Om foredraget
Vi har så travlt med at GLÆDE OS TIL - at vi glemmer at GLÆDE OS OVER.
Et provokerende foredrag om livsglæde eller livslede - om mennesket på godt og ondt.

Pris
Det er gratis at deltage, men af hensyn til forplejning ser vi gerne at i tilmelder jer senest d. 18. februar 2022, her eller til Lars Frich på mail

Vel mødt

Epilepsiforeningen