Rørende foredrag med Gitte Bhutho om det at være mor til en søn med svær epilepsi

Kredsen afholder ordinær generalforsamling torsdag d. 2. februar 2023 kl. 17.00. i Medborgerhuset i Herlev.

Dagsorden ifølge vedtægterne.

Inden generalforsamlingen vil Gitte Bhutho Madsen holde oplægget - Vi skal nok klare det mor!

Et meget rørende foredrag om tabet af hendes søn Mike, der led af en svær epilepsi. Gitte vil sætte ord på, hvordan det var at være pårørende til en søn med svær epilepsi. Gittes fortælling er nærværende, og der er også plads til et grin.

Der vil efter foredraget blive serveret lidt at spise og drikke - herefter vil generalforsamlingen begynde.

Pris: Arrangementet er gratis, dog er tilmelding nødvendig og senest d. 23.01.2023. (Medborgerhuset er handicapvenligt)

Ved spørgsmål kontakt Andreas Rasmussen på mail

Vel mødt!