Kreds Sydsjælland inviterer medlemmerne med på en familietur til Knuthenborg Safaripark

Det er Epilepsiforeningens 60-års jubilæum i år, derfor inviterer Kreds Sydsjælland medlemmerne til en næsten gratis tur til Knuthenborg Safaripark.

Vi mødes lørdag d. 27. august kl. 11.30. - indgang gennem Port 1, her vil I blive modtaget af bestyrelsen.

Herefter følges vi ad til FLINTEHUSET hvor kredsen giver frokost og en øl/vand.

Når vi har spist, kører/går vi ud og ser dyrene samt nyder omgivelserne. Når det er kaffetid mødes vi igen i FLINTEHUSET til en kop kaffe og lagkage.

Når vi har drukket kaffe er det op til jer, om i vil fortsætte med at nyde parken eller I vil hjemad igen.

Turen koster 25 kr. per person alt inkl.

Tilmelding
Ved tilmelding oplyses hvor mange børn og voksne der deltager og om der ønskes børnemenu. Tilmeldingsfristen er d. 9. august 2022.

Afbud
Skal ske til landskontoret på tlf.: 6611 9091 eller Annemette Simonsen på tlf.: 5155 4595

VIGTIGT
Kan man ikke deltage alligevel og glemmer at melde afbud, kommer der en efterbetaling på 600 kr. pr. person, som dækker frokost med 1 genstand, kaffe og kage samt entré.

Vi glæder os til at tilbringe en dag med jer

Epilepsiforeningen
Kreds Sydsjælland