Kom og vær med på Epilepsiforeningens ungdomssommerlejr.

Lejren er for foreningens unge mellem 18 og 35 år. Her skal vi udveksle erfaringer, hygge os, have det sjovt og lære nye mennesker at kende.

Vanen tro afholder vi en fest og dette års tema er "Black and white".

Lejren har igennem mange år været en stor succes, så kom og vær med til at gøre også dette års sommerlejr uforglemmelig.

Tid og sted: Han Herred Efterskole, Aggersundvej 237, 9690 Fjerritslev. Ankomst søndag den 21. juli kl. 18 og afrejse fredag den 26. juli kl. 11.

Pris: Det koster 800 kr. at deltage; du skal være selvhjulpen eller have egen hjælper med, som tilmeldes seperat  og også koster 800 kr.

OBS: Du skal tilmelde både dig selv og din eventuelle hjælper under Ledsager-overskriften.

Spørgsmål til lejren til Frida Neddergaard på mail ung@epilepsiforeningen.dk

Der er åben for tilmelding fra 1. april og betaling sker med betalingskort.

Har du problemer med tilmeldingen så kontakt os på telefon 6611 9091, og vi hjælper dig.