Deltag i Kreds Midtvestsjællands Voksenkursus og få en hyggelig weekend med flere spændende oplæg

Endnu en gang mødes vi til et kursus for voksne med epilepsi på Danhostel Fredericia Vandrerhjem, Vestre Ringvej 98, 7000 Fredericia.

På kurset vil der være oplæg ved kærlighedscoach Dorte Ravn - Hvorfor er kærlighed svært, de skjulte årsager.

Derudover vil der være oplæg ved Epilepsiforeningens sygeplejerske Camilla Skødt Jørgensen - Epilepsi hos voksne.

Weekenden rundes af med et livsbekræftende foredrag med Gert Rune om forandring og viljestyrke.

Der bliver rig mulighed for erfaringsudveksling og socialt samvær, og der bliver også tid til et spil kegler.

Du finder det fulde program for weekenden her

Kærlighedscoach Dorte Ravn

Hvornår

17. marts 2023 kl. 17.30, der er ankomst fra kl. 16.30 og afrejse den 19. marts 2023 kl.13.30

1.000 kr. pr. person, som dækker ophold, forplejning og keglespil.

OBS! Tilmelder du dig inden d. 31. december 2022, skal du være opmærksom på, at der først vil blive opkrævet deltagerbetaling i januar 2023.

Tilmeldingsfristen er den 31. januar 2023.

Skulle du have spørgsmål om kurset, så kontakt Berit Andersen på tlf.: 2064 7647 eller på mail