Tag med på en skøn tur til Bornholm

Kreds Sydsjælland, Midtvestsjælland, København, Nordsjælland og Bornholm har i samarbejde lavet en weekendtur fra d. 6. september til d. 10. september 2023 til Bornholm.

Vi har igen booket os ind i Hasle Feriepark.

Hasle Feriepark er beliggende i roligt og smukt område i udkanten af Hasle lystskov og består af rækkebungalows med egen terrasse samt grønne områder. Tæt til fin badestrand.

Husene er indrettet med 2 soveværelser med 2 enkeltsenge i hver. Opholdsrum med køkken, entre, bad/wc og egen terrasse. Alle husene er på 45 kvm.I centerbygningen findes restaurant, reception, minimarked, cykeludlejning og vaskeri. Der er desuden minigolf på området også. Se mere om Hasle Feriepark her

Der vil blive mulighed for at besøge Naturpark Bornholm, samt enten Brændegårdshaven eller Rovfugleshow.

(Du skal ved tilmeldingen vælge om du vil til Brændegårdshaven eller til Rovfugleshow, da det ikke er muligt at nå begge dele).

Derudover arrangeres der en tur til Christiansø for en merpris af 300 kr. pr. person. Dette inkluderer også en frokost på øens lokale kro.

Som altid byder turen også på en masse socialt samvær.

Fredag d. 8. september serveres der helstegt pattegris, mens der de andre dage vil være buffet.

Du finder det fulde program for weekenden her

Pris

995 kr. pr. voksen, 495 kr. pr. barn fra 2 - 17 år og børn mellem 0 - 2 år er gratis.

Prisen dækker ophold, el, slutrengøring, aftensmad samt turen til NaturBornholm og Brændegårdshaven/Rovfugleshow

Bor du på Bornholm og gerne vil deltage, er prisen 350 kr. for voksne og 200kr. for børn (2-17 år), dette er uden overnatning.

Tilmelding

OBS! hvis du tilmelder dig inden den 1. januar 2023, bliver du først opkrævet betaling i januar 2023, tilmeldingsfristen er den 31. maj 2023. Bindende tilmelding og betaling.

For yderligere oplysninger kontakt:

• Bornholm, Peter Vomb -  mail - mobil: 2970 0712
  • København, Andreas Pilkær - mail - mobil: 2990 5542
  • Midtvestsjælland, Berit Andersen - mail - mobil: 2064 7647
  • Sydsjælland, Gudrun Mogensen - mail - mobil 2517 2022

Vi glæder os til en god weekend med jer!

Turen støttes af:

Epilepsiforeningen