Pårørendekursus

25. October 2019 - 27. October 2019
Danhostel Fredericia Vandrerhjem , Vestre Ringvej 98 7000 Fredericia

Er du pårørende til en person med epilepsi? Kone, mand, kæreste, samlever, ven eller veninde? Og har du brug for mere viden om epilepsi, samt erfaringsudveksling med andre i samme situation? Så har vi et tilbud om et pårørendekursus, vi synes du skulle overveje.

Weekenden består dels af faglige oplæg om epilepsi fra nogle af landets førende eksperter på området, dels af god til til erfaringsudveksling om rollen som pårørende.

Tid og sted: Danhostel Fredericia Vandrerhjem, Vestre Ringvej 98, 7000 Fredericia. Ankomst fredag kl. 17 og afrejse efter frokost om søndagen.

Pris: 850 kr. alt er ikluderet (undervisning, overnatninger og alle måltider).

Ved spørgsmål til kurset kan du kontakte Peter Vomb på tlf.: 2970 0712 eller på mail: bornholm@epilepsiforeningen.dk

Tilmeldings- og betalingsfrist den 12. september 2019.

Sådan tilmelder du dig: Du bliver bedt om at logge dig på selvbetjeningssiden. Hvis du ikke har et kodeord, skal du skrive din mail og trykke på ”Glemt kodeord”. Hvis din mail ikke virker, så send os din mail sammen med dit navn og postnummer til epilepsi@epilepsiforeningen.dk, så opretter vi dig i systemet