Mød andre med epilepsi tæt inde på livet

Det er her, du kan opleve at du ikke er den eneste i verden, der lever med epilepsi inde på livet. Epilepsi påvirker også pårørende, så de er også velkommen. Der vil som altid være tid til en snak om det, der måske lige rører sig, og hvad der ellers må være aktuelt denne aften.

Sted: Vi mødes kl. 19 på Vindrosen, Exnersgade 4, 2. sal. Kommer du i bil, er GPS-destinationen Vattenfall, så bliver du ledt den rigtige vej til Vindrosen.

Bliver mødetid eller mødested ændret, så kan du læse det på kredsens facebookside eller på de nyhedsmails, der udsendes.

Kommende netværksmøder er 2. mandag i måneden: 13/5 og 10/6 - 2024.

Du kan følge kredsen på Facebook: Epilepsiforeningen kreds Sydvestjylland

Inden du møder op første gang, er de en god ide at kontakte Lars Frich på mail eller tlf. 2890 1990, så er du sikker på ikke at komme til en lukket dør.

Vi glæder os til at se jer

Epilepsiforeningen

Kreds Sydvestjylland