Kreds Sydjylland indkalder til Generalforsamling

Der afholdes ordinær generalforsamling i Kreds Sydjylland tirsdag d. 7. februar 2023 kl. 17.30 på Hotel Europa, H P Hanssens Gade 10, 6200 Aabenraa.

Dagsorden ifølge vedtægterne.

Vi starter kl. 17.30 med at spise smørrebrød og kl. 18.30 vil der være et spændende foredrag af Gert Rune.

Han har mærket på egen krop, hvordan positiv motivation kan føre til store resultater og en øget livsglæde. Den erfaring brænder han for at give videre. Han foredrag er autentiske, han har nemlig selv kæmpet sig til livsglæden efter et forløb med knoglekræft og en efterfølgende benamputation. Det er vigtigt at holde fast i den positive motivation, når udfordringerne er større end normalt, og forandringerne er uundgåelige. Foredraget rummer både humor, følelser og alvor.

Se mere om Gert Rune på gertrune.dk

Alle medlemmer er velkomne til foredraget. Af hensyn til forplejning er tilmelding nødvendig.

Efter foredraget er der generalforsamling.

Pris: Det gratis at deltage.

Tilmeldingsfrist: Senest d. 3. februar 2023

Ved spørgsmål til foredraget kan du skrive til os på mail: epilepsi@epilepsiforeningen.dk

Vel mødt!

Epilepsiforeningen