Program:
Vi starter med Brunch i Café Lorentzen kl. 10.15

Kl. 11.40 starter vi på en 5 kvarters rundvisning i det gamle fængsel, hvor der bliver fortalt rigtig mange fantastiske historier.

Der efter er der mulighed for en gåtur på egen hånd i museet eller på det grønne areal uden om fængslet.

Kl. 14 slutter vi af med fælles kaffe i Café Lorentzen.

Pris:
Det koster 50 kr. pr. person. Max deltagerantal er 25 - så det gælder om at komme først.

Betaling:
Betalingen skal ske til konto nr. 9570 - 12237227 eller mobilepay 88755, med angivelse af navn og deltagerantal.

Sidste frist for tilmelding er d. 25. april 2019

For oplysninger om arrangementet kontakt Ellen Marie Kaae, tlf. 60 57 20 75, eller på mailadressen: emshjemme@gmail.com

Du kan læse mere om fængslet her

Normalprisen for arrangementer er 325 kr.! Lad ikke denne chance for at opleve fængslet og møde andre medlemmer i foreningen gå fra dig!