Vær med til at udveksle erfaringer om epilepsi

Netværksgruppen er for voksne med epilepsi og voksne pårørende.

Netværksgruppe hvor voksne med epilepsi, eller med en form for tilknytning til epilepsi, kan hygge sig over en kop kaffe og møde ligesindede, hvor intet er for stort eller småt og, hvor du vil opleve forståelse. Det er en gruppe der har bestået længe, og som både kan grine og græde sammen.

Der vil til møderne være kaffe og kage, og det er gratis at deltage. En gang i mellem spiser vi også sammen.

Du kan finde mere om Kreds Østjylland på vores Facebook-side

Mødested: Folkestedet i Aarhus, Carl Blochs Gade 28, 8000 Aarhus C

Døren på Folkestedet bliver låst kl. 16, men ring på, så bliver du lukket ind.

Tid: første onsdag i måneden fra kl. 16-19, 4. oktober, 1. november og julespecial 6. december

Kontakt: Vil du vide mere om gruppen, kan du kontakte os på ostjylland@epilepsiforeningen.dk eller ring til Rikke Malene Rogers på 6172 6006.

Vel Mødt!

Epilepsiforeningen