Løb sammen med Epilepsiforeningen og kronprinsen ved Royal Run i København og spar 190 kr.

Epilepsiforeningen Kreds København inviterer igen medlemmer til at løbe sammen med foreningen ved Royal Run og være med til at synliggøre epilepsi ved at løbe i Epilepsiforeningens løbetrøje.

Hvis du er medlem af Epilepsiforeningen, kan du få en billet til årets løb, til en rigtig skarp pris.

Hvor

Starten går i Toldbodgade, og der er målområde på Amalienborg Slotsplads. Deltagere fra Epilepsiforeningen mødes før start et sted i nærheden af startområdet, som der kommer næremere information om senere.

1 mile. 50.- for medlemmer af Epilepsiforeningen (normalpris 110 kr.)

10 km. 100.- for medlemmer af Epilepsiforeningen (normalpris 290 kr.)

Hvis du ikke er medlem af Epilepsiforeningen kan du melde dig ind her. Det koster 275 kr. for det første år.

Sådan tilmelder du dig

Det eneste, du skal gøre, er at tilmelde dit via Royal Run, hvorefter vi refundere restbeløbet, og du vil få en af Foreningens løbetrøjer, som vil ligge klar til dig på løbs datoen.

Når du er tilmeldt - eller hvis du allerede er tilmeldt: Send en mail med kvittering og info om størrelse på løbetrøje til kobenhavn@epilepsiforeningen.dk