Weekendturen til HO Ferie- og aktivitetscenter

Kreds Sydvestjylland arrangerer en hyggelig weekend for hele familien på HO Ferie-og aktivitetscenter fra d. 18.-20. marts 2022.

Tæt på Vesterhavets naturskønne omgivelser med klitter og strand ligger HO Ferie- og Aktivitetscenter.

Her er der bl.a. badeland og bowlingbaner og med Tirpitz museet lige om hjørnet.

Der er adgang til centret med offentlig transport fra Oksbøl.

Pris
Prisen er 750 kr. for voksne, 450 kr. for børn under 12 år, gratis for børn 0-2 år.

Prisen dækker fællesspisning fredag og lørdag aften samt morgenmad lørdag og søndag. Der ef fri adgang til badeland og entre til Tirpitz museet. Slutrengøring og linnedpakke er også med i prisen.

Strømforbrug er ikke med i prisen og afregnes separat ved afrejse.

Kontakt
Kontakt Lars Frich på e-mail: sydvestjylland@epilepsiforeningen.dk hvis du ønsker at høre mere om weekenden eller gerne vil have en tilmeldingsblanket tilsendt, hvoraf det også fremgår, hvordan du betaler.

Der åbnes for tilmelding d. 4. januar 2022 - og sidste tilmeldingsfrist er d. 11. februar.

Turen er støttet af

Epilepsiforeningen kreds Sydvestjylland