Forlænget weekend til "Smålandshavet"

Igen i år gentager vi tilbuddet om en forlænget medlemsweekend, hvor der vil være oplæg af Lars Christiansen, diverse aktiviteter, socialt samvær, erfaringsudveksling og tur til BonBonland.

Motivation og livsglæde:
Med udgangspunkt i egne oplevelser, som individuel spiller på stærke hold, fokuserer Lars i dette medrivende foredrag på vigtigheden af at tage ansvar for egen motivation og glæde i dagligdagen. Fra TV kender vi Lars som en glad verdensklassespiller. Virkeligheden er dog en lidt anden. I dette foredrag inspirerer han sine deltagere til, hvordan man effektivt "tager sig sammen", så de svære perioder ikke bliver unødigt lange.

Tid:
Ankomst 21. maj 2020 fra kl. 12.00. Lejlighederne skal forlades 24. maj 2020 kl. 11.00.
Der vil være præsentation af deltagerne under eftermiddagskaffen kl. 15.00.

Sted:
"Smålandshavet", Alléen 44, 4736 Karrebæksminde.

Pris:
950 kr. for alle over 18 år og 550 kr. for alle under 18 år, dog er børn under to år gratis.

Prisen dækker ferielejlighed, strømforbrug og slutrengøring. Med i prisen er også eftermiddagskaffe, kage og saftevand til børnene på ankomstdagen, sandwich i BonBonland, aftensmad torsdag og fredag samt festmenu lørdag aften. Øvrige måltider skal du selv sørge for. Vi sørger for en lille startpakke i lejligheden. Bustransport og entre til BonBonland indgår også i prisen.

Der er sengetøj i lejligheden, men du skal selv medbringe sengelinned, håndklæder, viskestykker og karklude. Medbring gerne et badehåndklæde, hvis du ønsker at benytte svømmehallen eller bade fra stranden. Der kan tilkøbes linnedpakker, som koster 80 kr.

Der må medbringes små hunde i lejlighederne, det koster 395 kr. pr. hund, og der må max tages 2 små hunde med. Store hunde må ikke medtages.

Tilmelding:
Du kan tilmelde dig fra den 1. januar 2020 og tilmeldingsfristen er den 1. april 2020.

Har du spørgsmål til arrangementet, så kontakt Berit Andersen på midtvestsjalland@epilepsiforeningen.dk eller på tlf.: 2064 7647.