Epilepsiforeningens fede og forrygende sommerlejr

Tag med på Epilepsiforeningens fede, farverige og frydefulde sommerlejr i uge 29. En sommerleje for hele familien.

Der vil være masser af aktiviteter som fx kreativt værksted, boldspil, hoppepude og meget, meget mere.

Tid: Ankomst lørdag den 11. juli 2020 fra kl. 15.00 og afrejse fredag den 17. juli 2020.

Sted: Han Herred Efterskole, Aggersundvej 237, 9690 Fjerritslev.

Pris: 800 kr. for 3-17 år, 900 kr. fra 18 år. Børn under 3 år deltager gratis.

Prisen inkluderer fuld forplejning og indkvartering på værelser. I er meget velkomne til at tage telt eller campingvogn med.

Tilmelding: For endelig optagelse på sommerlejren vil du få besked fra Lone Nørager Kristensen senest den 10. maj 2020.

Betaling: Når du er tilmeldt, vil du automatisk modtage en faktura til betaling den 1. juni 2020.

Har du spørgsmål til sommerlejren, så kontakt Lone Nørager Kristensen på lone@epilepsiforeningen.dk