Kom til årets brag af en Epilepsikonference og lyt til nogle af landets førende fagfolk og patientrepræsentanter.

Du kan allerede tilmelde dig nu til årets store Epilepsikonference, som bliver fyldt med spændende oplæg, debatter og stande for forskellige samarbejdspartnere.

I anledningen af jubilæumsåret er konferencen helt ekstraordinært gratis at deltage i for medlemmer af Epilepsiforeningen.

" Epilepsi i et jubilæums år - hvad er status og hvor går udviklingen hen...?".

Dagen starter med en kort velkomst ved landsformand Lone Nørager kristensen, og herefter er der oplæg ved overlæge Jakob Christensen, "Epilepsieftersyn 2022 - hvad er status på Sundhedsstyrelsens arbejde..?".

Efterfølgende vil der være en paneldebat - Hvordan får vi understøttet den bedst mulige behandling og rehabilitering til alle med epilepsi i Danmark?

Paneldeltagerne er:
Jane Heitmann (V) (formanden for Folketingets Sundhedsudvalg)
Jakob Christensen (formand for Dansk Epilepsi Selskab)
Mads Ravnborg (sundhedsfaglig direktør på Epilepsihospitalet Filadelfia)
Anne Sabers (årets prismodtager af Epilepsiprisen, samt overlæge på  Epilepsiklinikken på Rigshospitalet)
Sanna Dragholm (kontorchef for Handicap, Socialstyrelsen)
Lone Nørager Kristensen (Epilepsiforeningens landsformand)

Ordstyrer for debatten bliver Kristian Lund (chefredaktør for Medicinske Tidsskrifter)

Formiddagen sluttes af med frokost samt mulighed for at besøge de forskellige stande.

Eftermiddagen byder på forskellige workshops, og dagen rundes af med en festlig afslutning ved komikeren Christian Fuhlendorff.

Hvornår
Fredag d. 20. maj 2022, fra kl. 9.00 -  16.45.

Hvor
Odense Congress Center, Ørbækvej 350, 5220 Odense SØ

• Medlemspris: Gratis
  • Ikke-medlemmer: 495 kr.
  • Institutions- og firmamedlemmer. Første deltager er til medlemspris (gratis), herefter betales 495 kr. for øvrige medarjdere/deltagere

Du finder det fulde program, og tilmelder dig her

Tilmeldingsfristen er d. 12 maj kl. 12.00.

Hvis du ikke allerede er medlem af Epilepsiforeningen

Kan du nemt blive det her

Lad os sammen gøre dette til årets største epilepsibegivenhed - vel mødt.

Epilepsiforeningen