Oplev den sidste funktionsdygtige mølle af sin slags, natur, lejrbål, snobrød og hygge for hele familien

Kom med på tur, midt i de sjællandske skove. Her ligger Tadre Mølle, den sidste af sin slags. Den er stadig funktionsdygtig, den skal vi se, og vi skal hygge og lave lettere aktiviteter. Det bliver for alle aldre. På stedet er der naturlejrplads, med shelter og bålplads. Der skal vi lave snobrød, skumfiduser og pølser. Området er fantastisk og ligger godt gemt i skovene i Elverdamsdalen mellem Roskilde og Holbæk. Du kan vælge at deltage i arrangementet i løbet af dagen, og køre hjem og sove, eller tage din sovepose med, og sove ude i naturen i shelter. Der er toiletter på stedet.

• Vi mødes kl. 10.00. på adressen Tadre Mølle 23.
  • Vi sørger for 3 måltider, frokost, aftensmad og morgenmad.
  • Vi hjælper med pakkeliste ved tilmelding.

Pris:
Prisen er 50 kr. pr. voksen og 25 kr. pr. barn (børn under 15 år)

Tilmelding:
Turen er for medlemmer af Epilepsiforeningen og deres nærmeste pårørende. Tilmeldingen skal ske senest d. 22.07.2020.

OBS! ALLE der skal med på turen skal tilmeldes under fanen "ledsager". Har du spørgsmål til tilmeldingen, er du meget velkommen til at kontakte landskontoret på tlf: 66 11 90 91

Ved spørgsmål til arrangementet kontakt Klavs Jeppesen på tlf: 23 42 30 32

Vi glæder os til at se jer.

Epilepsiforeningen kreds Midtvestsjælland