Oplev Revyraketten og få 2 retters kromenu for 100 kr,.

Igen i år står Ulla Jessen i spidsen for et håndplukket hold af talenter. Med stor vægt på sang og musik, guider hun gæsterne gennem en aften fuld af latter, hygge og ikke mindst dejlig mad.

Skuespillerholdet består af Ulla Jessen, Peter Andersen, Lars Arvad, Kirsten Siggaard, samt kapelmester Hans Peter Andersen.

Inden forestillingen er der 2-retters revymenu på Menstrup Kro:

• Duet af røget og dampet fisk, serveret med urtecremé og husets brød.
  • Rosastegt oksefilet/oksesteg med trøffelskysauce, petit kartofler og grønt sauté.

Pris

Prisen for to retters middag og revy er 100,00 kr. per peson for medlemmer. Og 398,00 per person for ikke-medlemmer. Prisen dækker middag, revy, dans og musik.

Mulighed for overnatning

Det er muligt at bestille overnatning på Menstrup Kro. Det skal man selv aftale direkte med Menstrup Kro på tlf. 5544 3003. Priserne for værelser er 975,00 kr. for et dobbeltværelse og 775,00 kr. for et enkeltværelse.

Tilmelding til Gudrun Mogensen, Kreds Sydsjælland, senest d. 1. marts 2019.

Betaling

Betaling for deltagelse i arrangementet sker direkte til Kreds Sydsjælland som kontakter dig, når du er tilmeldt.