Oplev Christopher i Portalen i Greve. Arrangementet er for de 12 - 20 årige.

Vi vil gerne invitere de unge "teenagere" til koncert med Christopher søndag d. 22 november 2020. Det er først til mølle princippet, så du skal være hurtig om at beslutte dig, da der kun er få billetter.

Koncerten begynder kl. 20, og vi mødes i foyeren kl. 19.30. Bettina og Gisela bliver i foyeren under hele koncerten.

Inden koncerten bydes der på hjemmelavet pizza og hygge hjemme hos Gisela. Det er kl. 18.00 på Ryttervej 1B, 2670 Greve. Vi sørger for samlet transport til Portalen i Greve.

Man skal selv stå for hjemtransporten fra Portalen i Greve efter koncerten som slutter ca. kl. 21.30.

Der er faste ståpladser, og alle Corona-restriktioner overholdes.

Det koster 100,- kr. at deltage.

Tilmeldingen sker via "tilmeldingsknappen" længere nede på siden.

For mere information om arrangementet kan du kontakte Gisela på mail eller på tlf.: 25 75 00 97 (kun sms mellem kl. 8 - 16).

Du kan læse mere om koncerten her

Vi glæder os til at se jer

Epilepsiforeningen kreds Midtvestsjælland