Grundet den igangværende Covid-19 pandemi må vi desværre aflyse weekenden

Tæt på Vesterhavets naturskønne områder med klitter og strand ligger Ho Ferie- og Aktivitetscenter. Her er der bl.a. badeland og bowlingbaner og med Tirpitz museet lige rund om hjørnet.

Weekende afholdes fra d. 19. - 21. marts 2021 og turen er bl.a. støttet af TrygFonden.

Pris
Pris for voksne 600 kr.- og 400 kr.- for børn under 12 år. Børn fra 0 - 2 deltager gratis.

Prisen er inkl. fællesspisning fredag og lørdag aften, morgenmad lørdag og søndag, fri adgang til badeland, entre til Tirpitz museet, slutrengøring og linnedpakke. Strømforbrug er excl. og afregnes separat ved afrejse.

Tilmelding og betaling
Kontakt Lars Frich på mail, hvis du ønsker at høre mere om weekenden eller gerne vil have tilsendt en tilmeldingsblanket. Det fremgår af tilmeldingsblanketten hvordan du betaler.

Der er adgang til centret med offentlig transport, da busserne fra Oksbøl stopper uden for feriecentret.

Epilepsiforeninge
Kreds Sydvestjylland