Weekend for voksne med epilepsi

I tilknytning til projektet "En hverdag med stærke fællesskaber" afvikler Epilepsiforeningen et weekendkursus for medlemmer i 2021.

Weekenden er for voksne med epilepsi og afholdes fra den 15. - 17. oktober 2021.

Fokus på weekenden ligger på at forebygge og afhjælpe isolation og ensomhed - ikke mindst forstærket af den igangværende corona-pandami. Det endelige program fastlægges på baggrund af de tilbagemeldinger vi får fra deltagerne.

Praktiske oplysninger
Ophold og forplejning er gratis for deltagerne - man skal dog selv dække transportudgiften til stedet.

Tilmelding
Ønsker du at deltage i denne weekend, bedes du kontakte netværks- og aktivitetskonsulent Maria Jensen på tlf.: 6311 9361

Vi glæder os til at høre fra dig.

Epilepsiforeningen