Vi er glade for at kunne tilbyde dig en tur til Prag fra den 1. - 5. maj 2022

Vi skal bo på bådhotellet Albatros Botel, der er en restaureret flodbåd, hvilket har resulteret i, at værelserne er små men hyggelige, værelserne er med eget bad/toilet. Der findes restaurant og bar på båden.

Bådhotellet ligger til kaj ved floden Moldau i hjertet af byen, og det er nemt at komme til med bus eller på gåben. Fra skibets café er der udsigt over floden, borgbjerget og til Namesti Republiky.

Der vil være tilbud om guidet byrundtur til fods, tur til Karlstejn/Nizbor til et familieejet glasværk og et af de smukkeste slotte i Tjekkiet. Tur til Theresienstadt, som er en tidligere koncentrationslejr fra 2. verdenskrig, hvor man kan blive sat af ved det Gule Marked på hjemturen, hvis man vil.
Disse udflugter, som indgår i rejsens pris - dog ikke entreer og bespisning - er det frivilligt, om du har lyst til at deltage i, du kan også opleve Prag på egen hånd.

I tilfælde af corona
Coronasituationen i Europa er god og bliver hele tiden bedre. Men hvis rejsen bliver umulig på grund af Crona, så aflyser rejseselskabet turen og refunderer pengene.

Pris
Turen koster 1.775,- kr. pr. person. Du er meget velkommen til at tage en ledsager med, så vi så vidt muligt får fyldt værelserne op. Prisen er incl. bus t/r, hotel med halvpension samt udflugter excl. evt. entreer.

Afbestillingsforsikring
Hvis du ønsker afbestillingsforsikring, så koster det 157,- kr. pr. person og skal betales, når rejsen bestilles.

Du tilmelder dig til turen nederst på denne side.

Tilmeldingsfristen er 15. oktober 2021, men hurtig tilmelding anbefales. Tilmeldingen er bindende.

Opsamling
Der startes kl. 06.15 fra Sjælør Station, 06.55 Ølby Station, 07.20 Rønnede, 07.45 Vordingborg, 8.10 Nykøbing F og 08.35 Gedser Færgehavn.

Turen er for voksne, og du skal være selvhjulpen - turen er et tilbud til alle medlemmer i Epilepsiforeningen. Vi kører samlet i vores egen bus.

For mere information kontakt Berit på midtvestsjalland@epilepsiforeningen.dk eller pr. tlf.: 2064 7647.

Se evt. mere om bådhotellet her

Turen blivergennemført med støtte fra