Gitte Bhutos søn, Mike, døde i forbindelse med et langvarigt anfald. Hør hende fortælle om det at miste, om sorg og om at turde tale om døden

Epilepsiforeningen Kreds København afholder generalforsamling onsdag den 20. februar 2019 kl. 18.00 i Rødovre Frivilligcenter, Pejsestuen, Slotsherrens Vænge 2A, 2610 Rødovre.

Men forud for generalforsamlingen kl. 18.00 vil der være et foredrag med Gitte Bhuto Madsen, som fortæller om sine oplevelser med sin søn Mike, der havde epilepsi, om hans måde at se sin sygdom på, men som han desværre også døde af som 24-årig. Foredraget er præget af både alvor og humor.

Kredsen sørger for lidt at spise og drikke.

Tilmelding senest den 14. februar.

Tilmeld dig online eller send en mail til kobenhavn@epilepsiforeningen.dk

Sådan tilmelder du dig: Du bliver bedt om at logge dig på selvbetjeningssiden. Hvis du ikke har et kodeord, skal du skrive din mail og trykke på ”Glemt kodeord”. Hvis din mail ikke virker, så send os din mail sammen med dit navn og postnummer til epilepsi@epilepsiforeningen.dk, så opretter vi dig i systemet