Onlineoplæg med Epilepsiforeningens faglige konsulent og sygeplejerske Lotte Hillebrandt

Tirsdag d. 9. november kl. 19.30-20.30 inviterer Epilepsiforeningen alle interesserede til online oplæg omkring det at være ny med epilepsi.

Det er foreningens erfarne faglige konsulent og sygeplejerske Lotte Hillebrandt og netværks- og aktivitetskonsulent Maria Elmsted Jensen, der vil styre jer igennem oplægget, hvor vægten lægges på:

• Hvad kan være godt at vide, når man er ny med epilepsi
  • En kort indføring i hvad epilepsi er
  • Typiske reaktioner ifm. diagnose – for personen med epilepsi og for de pårørende
  • Sundhedsvæsnets rolle, opfølgning af behandling
  • Håndtering af epilepsi og anfald i dagligdagen

Der vil være sat tid af til drøftelser og spørgsmål. Det vil også være muligt at kontakte Lotte efterfølgende for individuel rådgivning, da hun er en del af Epilepsiforeningens faste rådgivningstilbud.

Oplægget afholdes online over MS Teams, og man skal tilmelde sig senest søndag d. 7. november.

Mandag d. 8. november vil du modtage en mail med et mødelink, som du skal bruge for at logge på. Hvis du ikke har modtaget en mail med mødelink d. 8. november, så tjek dit spamfilter. Hvis den ikke er der, så er du velkommen til at kontakte Maria Elmsted Jensen på mail eller på telefon 6311 9361.

Hvis du ikke er medlem af Epilepsiforeningen

kan du tilmelde dig ved at skrive en mail til Maria Elmsted Jensen, maria@epilepsiforeningen.dk eller kontakte landskontoret på tlf.: 6611 9091.