Weekendtur til Ribe med tur til Sort Sol

Kreds Fyn inviterer på weekendtur til Ribe med tur ud og se Sort Sol og en tur i det fantastiske Marsktårn i Skærbæk.

Vi mødes på Ribe Danhostel fredag den 16. september, hvor værelserne er klar fra kl. 16. Vi mødes til velkomst kl. 18, hvor vi også spiser middag sammen.

Lørdag den 17. september mødes vi kl. 17.30 med vores naturvejleder og vi kører ud i egne biler til det sted stærene sidst er set lande for natten. Kl. ca. 19.38 går solen ned, og så plejer stærene at være helt gået til ro, og turen slutter. Husk varmt tøj og gummistøvler og evt. et siddeunderlag/klapstol.

Efter turen vender vi tilbage til Ribe Danhostel, hvor vi spiser en sandwich. Drikkevarer er på egen regning, og de kan købes på stedet.

Søndag den 18. september forlades værelserne senest kl. 10, og vi mødes ved Marsktårnet (Marsk Camp, Hjemstedvej 60, Skærbæk), hvor vi fra tårnet har udsigt til Rømø, Sild og Ribe. Weekendturen slutter efter turen i tårnet.

Tid og sted: Fredag 16. til søndag 18. september 2022 hos Ribe Danhostel, Sct. Peders Gade 16, 6760 Ribe.

Pris: 750 kr. pr. person, som dækker ophold på Danhostel, middag fredag og sandwich lørdag samt naturvejleder.

Tilmeldingsfrist senest 8. maj 2022

Medbring linned og håndklæde eller bestil en linnedpakke til 75 kr. pr. person ved tilmeldingen.

Alle medlemmer er velkomne.

Spørgsmål, kontakt Karin de Stricker på mail eller 3044 9797.

Epilepsiforeningen
Kreds Fyn