SKAAL - ølsmagning og burger i København

Kreds København vil for 4. gang invitere dig og en pårørende med til en hyggelig aften på Café SKAAL, hvor du kan møde andre medlemmer. Vi skal smage 5 forskellige gode øl, og der vil blive fortalt om hver enkelt øl. Derudover vil der blive serveret en god burger.

Så er du til en god burger, godt selskab og ikke mindst lækre specialøl, så tilmeld dig arrangementet.

NB: du og din ledsager skal være over 18 år.

Tid og sted: 7. oktober 2022 kl. 17-21 på Café SKAAL, Kultorvet 11, København

Pris: 150 kr. pr. person. Kreds København vil for 4. gang invitere dig og en pårørende med til en hyggelig aften på Café SKAAL, hvor du kan

Cafë SKAAl er ikke handicapvenlig.

Tilmeldingsfrist 30. september 2022.

Bemærk: du betaler på MobilePay 41271, mærk: SKAAL og antal.

Alle medlemmer er velkomne.

Spørgsmål, kontakt Andreas Rasmussen på mail

Er du ikke allerede medlem, kan du i anledningen af foreningens 60 års jubilæum blive medlem - for kun 60.- det første år.

Epilepsiforeningen
Kreds København