Der afholdes forlænget medlemsweekend i Karrebæksminde, hvor der vil være oplæg og diverse aktiviteter samt en udflugt.

Tid og sted: Vi mødes torsdag kl. 13.00 i Smålandshavet, Alleen 44, 4736 Karrebæksminde. Afrejse mandag kl. 11.00.

Pris: 950 kr. for alle over 18 år og 550 for alle under 18 år, dog er børn under 2 år gratis. Prisen dækker ferielejlighed, strømforbrug og slutrengøring.

Frokoster og aftensmad indgår, men morgenmaden skal du selv sørge for.

Prisen for udflugten indgår også i prisen. Der er sengetøj i lejligheden, men der skal medbringes sengelinned, håndklæder, viskestykker og karklude. Linnedpakker kan tilkøbes.

Der må medbringes hunde i enkelte af ferielejlighederne mod ekstra betaling.

Ved spørgsmål kan Lone Nørager Kristensen kontaktes på lone@epilepsiforeningen.dk

Tilmelding

Sådan tilmelder du dig: Du bliver bedt om at logge dig på selvbetjeningssiden. Hvis du ikke har et kodeord, skal du skrive din mail og trykke på ”Glemt kodeord”. Hvis din mail ikke virker, så send os din mail sammen med dit navn og postnummer til epilepsi@epilepsiforeningen.dk, så opretter vi dig i systemet