Kreds Østjylland indkalder til Generalforsamling

Der afholdes ordinær generalforsamling i Kreds Østjylland torsdag d. 9. februar 2023 kl. 17.30 i, Frivilligcenter Århus, Sønder Alle 33.

Dagsorden ifølge vedtægterne.

Inden generalforsamlingen er der et spændende oplæg om rehabilitering med Fys. Christina Jepsen.

Hvad sker der i kroppen, når vi kommer under pres? Når vi bliver udsat for belastende situationer - det kan være krise, sygdom eller følelsesmæssig påvirkning - aktiveres vores alarmsystem. Vores stress-system. Oplægget tager udgangspunkt i, hvad der sker fysiologisk i kroppen og hjernen, når alarmsystemet bliver aktiveret, og hvilken betydning, det kan have for os som mennesker. Hvorfor reagerer vi, som vi gør? Hvorfor kan der opstå kropslige reaktioner, som er svære at forklare? Vi kommer omkring sammenhænge mellem belastning, stress-hormoner og kroppens reaktioner - samt hvad vi kan gøre for at fremme egen trivsel.

Alle medlemmer er velkomne til foredraget.

Efterfølgende er der spisning og generalforsamling

Pris: 50 kr. for spisning, uden spisning er det gratis at deltage.

Tilmeldingsfrist: Senest d. 7. februar 2023

Ved spørgsmål kontakt Ellen Marie på mail