Forlænget medlemsweekend i "Smålandshavet" til særlig jubilæumspris

Da Epilepsiforeningen har 60 års jubilæum i 2022, tilbyder vi medlemmerne denne forlængede weekend til en helt særlig jubilæumspris.

Tag med til "Smålandshavet" i Karrebæksminde sammen med en masse andre glade medlemmer.

Vi skal hygge os, lege, bare være sammen, nyde centret, Karrebæksminde og Enø, og så kommer der en bus og kører os til BonBon-Land om fredagen.

Der er en dejlig svømmehal til fri rådighed i centret, og der er kun en kort gåtur over "Græshoppebroen" til Enø, hvor der er en meget børnevenlig sandstrand.

Du kan se mere om Smålandshavet her.

395 kr. for alle under 18 år

595 kr. for alle over 18 år

Børn under 2 år deltager gratis

Deltagerprisen dækker ophold, el, slutrengøring, morgenbuffet torsdag til søndag, aftenmenu onsdag til lørdag inkl. 1 øl, 1 vand eller 1 glas vin samt kaffe/te og en sandwich og 1 sodavand i BonBon-land.

Linnedpakker kan lejes for 85 kr., og det koster 395 kr. pr. medbragt hund.

Husene er klar fra kl. 13.00 og skal forlades senest kl. 11.00 på afrejsedagen.

Tilmeldingen åbner 1. januar 2022 - Der er ikke flere ledige pladser

Være opmærksom på at tilmeldingen er bindende.

Arrangementet er åbent for alle medlemmer

For mere information kontakt Berit Andersen på tlf: 2064 7647 eller mail

Vi glæder os til at se jer

Epilepsiforeningen