Tag med Kreds København på en smuk jubilæumstur til Oslo

I anledningen af Epilepsiforeningens 60 år jubilæum inviterer Kreds København dig og en ledsager med på et smukt og hyggeligt mini cruise med Oslofærgen til Oslo.

Der vil være afgang fredag formiddag fra DFDS Terminalen. Ombord på færgen vil der være mulighed for, at få en drink i en af barerne på færgen, eller dyppe tæerne i en af færgens pools.

Vi ankommer til Oslo lørdag formiddag, hvor der vil være mulighed for, at bruge nogle timer til lands inden turen igen går mod København.
Lørdag aften vil der blive serveret en 3-retters festmenu i anledning af jubilæet.

Hvornår
Weekenden d. 16. - 18. september 2022. Vi mødes ved DFDS Terminalen, Dampfærgevej 30, 2100 KBH kl. 12.30

Turen koster 500 kr. per person, prisen dækker:

• Standard kahyt, uden havudsigt - det er mulighed for at opgradere til kahyt med havudsigt (opgraderingen koster 200 kr.)
  • Fællesspisning fredag aften og lørdag aften
  • Morgenmad lørdag og søndag

For at deltage i denne weekend, skal du være 18+ og selvhjulpen. Der er mulighed for handicapvenlig kahyt, som kan vælges ved tilmeldingen, og gerne så hurtigt som muligt, da der kun er få af disse kahytter.

Ankommer du i bil er der mulighed for at parker ved terminalen til en pris af 400 kr. Du kan også tage bilen med på færgen for 1.700 kr.

Du tilmelder dig her på siden, og sidste tilmeldingsfrist er d. 1. august 2022.
Turen er åben for alle medlemmer af Epilepsiforeningen.

Tilmeldingen åbner 1. marts 2022

Har du nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Andreas Pilkær Rasmussen på mail

Vi glæder os meget til at se jer.

Epilepsiforeningen
kreds København