Familiedag i LEGO House

Tag med på en spændende jubilæumstur til LEGO House i Billund.

LEGO House er verdens bedste legeaftale. Her er der plads til at gå LEGO amok og slippe fantasien løs. Byg dine egne kreationer og se dem blive levende.
Ræs om kap med din familie og se, hvilket LEGO køretøj, der er hurtigst.

Når maven begynder at rumle, skal vi spise frokost buffet i restaurant FORUM.

Tid og sted: 2. oktober 2022 kl. 9.30 foran LEGO House, Ole Kirks Plads 1, 7190 Billund.
Fra 9.30-10.30 vil LEGO House Play Agent stå klar til at udlevere armbånd til jer og derefter vil der være fælles velkomst. Her gives praktiske informationer, beskrivelse af frokostens flow og brug af LEGO House armbåndet.
Fra 10.30 vil der være adgang til Oplevelseszonerne.

Pris: 75 kr. for alle over 3 år, børn under 3 år deltager gratis. I vil få tilsendt en faktura/opkrævning  på arrangementet i starten af september måned.
Prisen dækker over entre til LEGO House og frokost buffet.

Tilmeldingsfristen er den 16. september 2022 og eventuelle spørgsmål rettes til Lisbeth Sticker Jensen på mail

OBS: det er vigtigt ved tilmeldingen både at udfylde alder og udfylde feltet med fødselsdato - det er af hensyn til de armbånd der udleveres ved indgangen til LEGO House.

Støder du på problemer med tilmeldingen, så kontakt sekretariatet på 6611 9091 eller på mail

Vel mødt!

Epilepsiforeningen
Arrangeret at kredsene, Nordjylland, Østjylland, Midtvestjylland, Sydjylland, Sydvestjylland og Fyn.