Møde forfatteren Camilla Hansen på Hvidovre Hospital og få et gratis eksemplar

Camilla Hansen udkom i slutningen af 2021 med hendes første børnebog. Børnebogen hedder “Møgmonsteret” og er en fortælling omkring Rosa som får diagnosen epilepsi, hvordan lever man med det, hvilke tanker opstår der og hvad siger vennerne til det?

Bogen er tænkt som en højtlæsningsbog, til børn i indskolningsalderen.

Bogen er tilgængelig for børn med epilepsi, på landets børneafdelinger, hvor den udleveres gratis.

Ofte er det dog sådan, at der kan være længe til at man har den næste tid på sygehuset, derfor har du nu muligheden for at hente bogen her:

Den 16. maj på Hvidover Hospital (børneambulatorium) fra kl. 15.30-16.30.

Camilla Hansen vil selv være til stede og vil med glæde fortælle omkring oprindelsen af bogen, tanker bagved og hendes egne erfaringer med epilepsi.

Så grib muligheden og hent dit eksemplar af denne velskrevne højtlæsningsbog.

For at være sikker på at der er bøger nok på dagen, beder vi dig melde tilbage hvis du tænker at komme forbi og hente et eksemplar.

Du kan skrive her, hvis du kommer forbi og henter en bog.

Med Venlig hilsen Camilla Hansen og Epilepsiforeningen.