Oplevelsesparken hvor sjov er en videnskab

Kreds Sydestjylland inviterer foreningens medlemmer på udflugt til Danfoss Univers.
Universe er en science park på Als i Sønderjylland, der blev åbnet i 2005. Parkens formål er at begejstre børn og voksne for naturvidenskab, teknologi og iværksætteri.
Universe adskiller sig markant fra andre forlystelsesparker ved, at læring er det bærende element for forlystelserne.

Her er noget for alle. Besøg fx Bittens Have eller en af de andre sansehaver.

Prøv en gravemaskine eller tag en tur på segway. Der er også forskellige forlystelser, hvor du samtidig med at have det sjovt, også lærer noget ild, vand, vind mv.

Vi giver frokost på Big Bang Buffet og derefter er der tid på egen hånd.

Vi garanterer for mindst et godt grin, og at du får en "aha" oplevelse.

Der er opsamling med bus fra:

09.30 Museumspladsen i Esbjerg
10.05 Vejen ved Mac Donald
10.25 Kolding Storcenter
11.05 Rødekro ved Mac Donald

Tid og sted: 27. august 2022 ved opsamlingsstederne og ankomst 11.55 ved Danfoss Universe, Mads Patent Vej 1, 6430 Nordborg.
Kl. 17.00 retur fra Nordborg med en 1/2 times pause til en sandwich og en kildevand

Pris: 100 kr. for voksne +16, 75 kr. for børn 5-15 år, børn 0-4 år deltager gratis.

OBS: Du skal være selvhjulpen eller have din egen hjælper med, som tilmeldes separat.

Spørgsmål til arrangementet rettes til Marianne Møller Petersen på 40 580 589 efter kl. 17 eller på mail marianne.moeller@os.dk

Oplever du problemer med tilmeldingen, så kontakt landskontoret på 6611 9091 eller på mail epilepsi@epilepsiforeningen.dk

Vi ses til en spændende dag på Als.

Epilepsiforeningen
Kreds Sydvestjylland