Spændende udflugt tilbage i tiden - for hele familien

Tag familien med på en spændende udflugt tilbage i tiden og mød andre medlemmer af Epilepsiforeningen.

Lørdag d. 11. juni mødes vi ved Øm Kloster. Vi byder velkommen kl. 11, og kl. 11.15 starter rundvisning v. guide fra Skanderborg Museum. Rundvisningen varer ca. 1 time.

Kl. 12.30 er der frokost i Kirkerummet. Foreningen er vært ved traktementet, som selvfølgelig står på middelalderkost.

Kl. 13.15 kan I møde nogle fuldt udrustede vikinger, som viser deres våben og udstyr frem. Derefter er der kampopvisning på pladsen uden for klostret (det er nemlig ikke tilladt at slås på klostrets område).

Mød gerne op i middelaldertøj, hvis du har noget liggende!

50 kr. pr. person. Børn under 15 år gratis

Tilgængelighed
Det er muligt at komme rundt på klostret i kørestol. Der er P-plads uden for klostret.
Du kan komme med tog fra Skanderborg eller Silkeborg til Ry, derfra skal du bestille Plustur (flextrafik). Husk at flextrafik skal bestilles senest et døgn i forvejen.

Kontakt
Ved spørgsmål til arrangementet kontaktes Ellen Marie Kaae, tlf. 6057 2075 eller på mail

Vi glæder os til at se jer

Epilepsiforeningen