Kampen for et sjovere Liv

Kreds Fyn inviterer alle medlemmer ind og se Hans Pilgaards One Man Show - kampen for et sjovere liv. Inden showet tilbyder vi at mødes til fælles spisning på Café Chino i Odense og derefter vil vi følges over til Magasinet , som ligger få meter fra cafeen. Man kan også komme direkte til showet.

Der skrives om showet: Når der i perioder ikke er meget at grine af – er det vigtigere end nogensinde, at vi gør det" Hans Pilgaard har måske kuren - og du får recepten i dette forrygende og underholdende One Man Show.
Mød en hudløst ærlig Hans Pilgaard i sit livs One Man Show. Det bliver en aften med både larmende anekdoter og stille personlige beretninger fra Hans Pilgaards liv og karriere. Og hvor du i kampen for et lidt sjovere liv bliver inspireret til at anvende din 7. sans: den humoristiske. Hvis vi er heldige, finder vi netop på denne aften også håbet! Uanset hvad, kommer du i hvert fald til at opleve en Hans Pilgaard i absolut topform!

Spisning: Café Chino, Brandts Passage 6-8, 5000 Odense fra kl. 17

Vælg ved tilmelding mellem:
A: KARRY PASTA Fløde, peberfrugt, hvidløg, chili & løg i karry-tomatsovs
B: WOK MED JASMINRIS Stegte grøntsager i lo mein sauce toppet med knuste peanuts
C: CONFITERET ANDELÅR Garniture, andesovs, sødt & surt. Hertil håndskårne Øko fritter.

Talkshow: Magasinet, Farvergården 19, 5000 Odense kl. 19-21.

Pris
Mad og forestilling 350 kr. pr. person (drikkevarer til maden er for egen regning)

Kun forestilling 200 kr. pr. person

For mere information kontakt Karin de Stricker på tlf. 3044 9797 eller mail

Vi glæder os til at se jer!

Epilepsiforeningen
Kreds Fyn