Tag med kreds Midvestsjælland i Cirkusrevyen 2023

Lørdag d.24. juni 2023 inviterer vi endnu engang medlemmer af Epilepsiforeningen på en festlig aften i Cirkusrevyen

Vi starter med en hyggelig bustur ind til "Bakken", (der kan købes øl og vand i bussen).

Derefter skal vi nyde en klassisk menu med vin i resturant Postgården i Korsbæk, og så slutter vi af med at se den altid underholdende revy.

Opsamling med bus

• Slagelse kl. 14.30
  • Dianalund kl. 15.00
  • Holbæk kl. 15.30
  • Roskilde kl. 16.00

Revyen slutter kl. ca. 23.15 og der er busafgang kl. 23.45.

Turen koster 995 kr. pr. person

Deltagerbetalingen dækker bustransport, klassisk menu med vin, velkomstdrink før forestillingen, revybillet, fri bar i pausen og 1 programkupon pr. 2 personer.

Tilmelding

Der er kun et begrænset billetter til salg, så hurtig tilmelding tilrådes. Tilmeldingen er bindende. - Sidste tilmelding er d. 1. juni 2023.

OBS! Ved tilmelding til og med d. 31. december 2022, vil du først modtage en faktura til betaling i 2023.

Kontakt

Har du spørgsmål til arrangementet kontakt Berit Andersen på mail eller på tlf. 2064 7647

Arrangementet er åbent for alle medlemmer.

Vi glæder os til at se jer

Epilepsiforeningen

Kreds Midtvestsjælland