Traditionen tro deltager Epilepsiforeningen i Eventyrløbet i 2019.

Vi håber, at en masse medlemmer har lyst til at deltage og være med til at skabe synlighed om epilepsisagen. Der vil være morgenmad, en grillpølse og drikkelse til alle. Dit startnummer samt løbetrøje udleveres i teltet.

Dagen rundes af kl. 14.30 og derefter kan du/vi mod fremvisning af løbsnummer gå til gratis koncert på området.

"De unge løber også med"
Ungdomsudvalget finder du ved Epilepsiforeningens telt. Vi håber at se mange unge, der også vil løbe med

Tid og sted:
Kristi Himmelfartsdag den 30. maj 2019 i området omkring Odense Stadion

Pris:
175 kr. for voksne (normalpris 210 kr.) inkl. en gratis løbetrøje med foreningens logo og slogan (værdi 129 kr.), børn u/14 150 kr. (normalpris 160 kr.) inkl. løbetrøje (værdi 129 kr.). Deltager uden løbetrøje 125 kr. (normalpris 210 kr.). Ledsager til børneløbet 150 kr.

Tlmeldingsfristen er 12. maj 2019

Spørgsmål kan rettes til Ann Britt Jensen på mail: ann@epilepsiforeningen.dk eller på tlf: 6611 9091

Sådan tilmelder du dig: Du bliver bedt om at logge dig på selvbetjeningssiden. Hvis du ikke har et kodeord, skal du skrive din mail og trykke på ”Glemt kodeord”. Hvis din mail ikke virker, så send os din mail sammen med dit navn og postnummer til epilepsi@epilepsiforeningen.dk, så opretter vi dig i systemet