Kom til bowling og middag i Kreds København

Kreds København gentager succesen med en tur på bowlingbanen, så kridt bowlingskoene og tag med til en fed aften med både bowling og middag. Tag din familie med og få afgjort, hvem der er familiens bowlingmester.

Efter turen på bowlingbanen har vi reserveret bord i restauranten, hvor vi vil få serveret en Grill Menu, som består af:

200 gr. saftig cow tender steak, let krydrede flødekartofler, hvidløgs smørstegte kartofler, barbecue kyllingespyd, grøn salat, bearnaisesauce og brød.

Tid og sted: 28. april 2023 fra kl. 17.30 hos Cecilie's Herlev, Hørkær 1, 2730 Herlev.

Pris: Normalpris 330 kr. pr. person. DIN pris: 250 kr. for voksne og 200 kr. for børn under 12 år.

OBS: du betaler for arrangementet på MobilePay 41271. Husk at skrive hvad du betaler for samt antal personer.

Husk, at der også er mulighed for et slag minigolf på nogle super flotte baner. Dette vil dog være for egen regning.

Bemærk: du kan først tilmelde dig og betale fra den 1. januar 2023, med sidste tilmeldingsfrist den 16. april 2023.

Arrangementet er handicapvenligt.

Alle medlemmer er velkomne.

Spørgsmål, kontakt Andreas Rasmussen på mail

Epilepsiforeningen